Imorse var vi ut på en PW jag och Olivia, bästa teamet ever om ni frågar mig :-)
 
jag ochmin fantastiska dotter tidigt i ottan <3
 
Efter en långprommis i rask takt med en puls på 135, enligt pulsklockan blev diagnosen följande:
Toppen! Du förbättrade din grunduthållighet och din kropps förmåga att bränna fett under träning. Passset utvecklade även dina musklers uthållighet och din aeroba kondition. Det ni! Minus 330 kalorier varav 37% fettkalorier. Dock befann jag mig endast i zon 3 i 22 min och övriga min i zon 2, dvs ingen maxpuls direkt men det var bra motvind och jag kände hur jag fick skjuta på vagnen framför mig hela tiden. Olivia satt och kurade i en varm och vindskyddad vagn och mös på för fullt. Väl framme på dagis pussades vi en hel del och jag berättade för flisan att pappa hämtar henne idag, JAAAAAAAAA! vrålade en lycklig tjej i famnen på mig :-) den ungen avgudar sin pappa och inget konstigt med det då han är toppen! I vagnen satt hon och pratade med farmor i tfn (på låtsas), hon och farmor pratar ofta i tfn och gärna långa osammanhängande diskussioner, hahaha idag pratade hon om en båtresa med bästa farmor. Ungen är till och med lik sin farmor så att dom två är soul-mates tvivlar ingen på <3.
 
Efter hejdåkramen på dagis hoppade jag upp på hojen och började ta mig till jobbet, väl framme efter 30 min i skön fart så slängde jag mig in i duschen och sen på med kostymbyxa, blus och kavaj och nu har jag kafferast och passar på att uppdatera mina underbara läsare!
 
Det blir ett REJÄLT droppass på gymet idag, nu jädrar ska jag piska ur mig rejält, TUNGT, HÖG PULS och SUPERSET/DROPSET ska växlas på dagens genomkörare på passet i gymet i eftermiddag/kväll, men först cykel hem till Farmec och mitt kära hemmagym. Siktar mot att vara redo för att köra 17.30 så jag ska hoja på så snabbt jag kan så att jag är uppvärmd med 30 min cykeldårefart och hög puls, svetten dryper på bra i ständig uppförsbacke och motvind (alltid uppför och motvind gävle-valbo) när jag tar gamla Bettan hemöver.
 
Jag meddelar pulsrapport och kalorieförbränning later!
 
KRAM och vad kör ni idag, Lotta kör du PW och hur går det för dig David? Amelia vad har du på agendan och Elina och Miranda, ni tänker väl på kosten och kör det ni ska? Ska precis förbereda ett utskick till Elina och Miranda som är två underbara tjejer som i kampen mot sitt livsform kommer att kunna peppa er här på bloggen, jag ska nämligen fråga tjejerna om ni läsare inte kan få möjlighet att följa dom på deras resa ner mot vågen och upp i muskelmassa under PT-instruktioner från mig, det skulle ni väl gilla? Jag tänker även kolla om vi får följa David på hans resa från soffliggare till en svensk klassiker, det vore ju sjukt kul! Lotta, dig har jag redan frågat så nu ska vi lägga upp profiler här på bloggen så att ni kan klicka in och följa dom olika livsödena som med sitt förtroende har rådfrågat mig och bett om guidning och ledord för att ta sig i "mål".
 
NU kör dom här människorna, dom är motiverade, dom är hungriga och dom har framför allt gett sig fan på att klara sina mål, hör ni det... ryggen godingar, ryggen är det ni får se av dom för ni kommer knappast orka hänga på när jag är klara med dom!
 
KRAM <3
 
 
 
#1 - - erika:

Spännande å kanske få följa:)
Nöjjd med pulsklockan:)?
*erika

#2 - - Amelia:

Jag har skavsåret från helvetet samtidigt som jag känner mig starkare men framförallt mer löpvillig än någonsin! Tuggar på ;-)
Älskar att läsa din blogg, du och fina Vivan, älskar er mina fina tjejer! Kram

#3 - - David:

Jo det går bra. Mitt största problem är ju att jag vill träna allt för det är så kul men tiden finns inte. Får helt enkelt prioritera löpning och cykel och BR. Måste ju strax börja simma oxå. :)

Här i Barcelona får det bli träning av typen pw, men ska även försöka nöta lite armhävningar å plankan i rummet där vi bor:)

Ha de gött!

#4 - - Rebecca Strand:

Fan vad nice David, ta hand om damen din, planka och pw men njut oxå för underbart är kort!

KRAM på dig och Lotta <3