kom hem...

Publicerat i: April 2013
...kära syster, kom hem! Alla mår bra, du oroade dig över hur prinsarna skulle klara sig, HA löjligt bra kan jag tala om för dig... de har det hur BRA som helst när du solar dig, men jag, stackars jag då? Jag har det allt annat än bra och jag har nog aldrig någonsin längtat efter dig som jag gör nu <3 jag längtar till och med efter Dennis, hahaha...
 
Torka på träningsfronten och idag har jag istället ägnat tid till att leta en cykel till Ollefisen, som jag skrev i tidigare inlägg så var jag inne på att jag och pappa skulle köpa en peakcykel till 3-åringen men den är det ingen leverens på innan hennes födelsedag, fast än att vi var ute i god tid. Det blir istället en cresent och med facit i hand är jag superglad, en aluminiumram med lättsnurrade däck gör det lätt att ta sig fram och få fart samt att hon lätt kan leda cykeln utan några svårigheter. 
 
Jag har förutom letat efter den perfekta hojen till vårt bästa även pimpat lekstugan med tyg, färg, köksbänk, belysning och lite roliga saker. Oj så mysigt, när Daniel kom med söta efter dagis så lektes det för fullt från sekund ett i den "nyfixade" stugan. Nu blir det mysigt när barnen på gatan kommer för att besöka henne i sitt lilla hus. Hon var så glad att det sista hon sa innan hon luckade igen var:
 
-mamma, du är världens bästa mamma, jaaag älskar dig! Jag älskar MIN hus (så gulligt när hon säger fel på mitt och min vilket händer ibland)
 
Det värmer mammahjärtat att få lön för mödan, tänk om hon visste och förstod hur mycket jag älskar henne tillbaka, INSANE!!!
 
Hoppas på mer träning imon vilket kommer att ske!
 
Kram