Sitter däckad i soffan i chocktillstånd med en kvarg nu... fan vilken kass kondis man har! Gick iväg och körde ett boxercisepass ikväll, vanligen är det kära syster som håller i det men ikväll är hon i Lund och då hoppade Amelia och Linnéa in och körde passet och som de gjorde det, bra där tjejer! Jag fick boxas med en tjej som heter Pernilla (hon går på mina Body Rockpass på lördagmorgnar)  och det var superkul, Pernilla var stark och körde ett bra tempo (TACK). Helt ärligt så tyckte jag att det var skitkul så jag kör igen nästa torsdag, då ska syrran få köra skiten ur mig, kom an ba! Det är stor skillnad att stå på den andra sidan och bara foka på att köra allt man har än att stå och instruera och se till att alla andra ger allt och gör rätt. Fan vad jobbiga övningar jag har kört!
 
Imorgon är det tidig morgon då bästa kollegan är i Högbo på planeringsdag och jag ska ta emot en favviskund vid 07.40, men först lämna Olivia på dagis. 
 
Har funderat en HEL del angående pulsklockor, wow vilken djungel men nu velar jag mellan två stycken och oavsett om Garmin och Suunto är heta kandidater så väljer jag mellan två Polarmodeller, dyra som fan men det är jag värd :-). Ja jag tycker att runt 3000-tusingen är dyrt för en pulsklocka. Ska bara fundera lite till och vill passa på att tacka alla så hjärtligt för alla tips om klockor idag. Lotta och Bettan har kommit med ett varsitt bra tips och ju mer jag läser dessto mer lutar jag åt Polar... får återkomma när jag har bestämt mig.
 
Igår blev det mösstillverkning "StrandDesign"-huvor kommer att dressa alla coolingar i vinter och framför allt är det många snygga människor med superbra personligheter som kommer valsa runt i mina alster, love´ya guys!
 
Ser fram emot imorgonkväll då jag ska träffa lite syskon och bara mysa, imon smider vi framgångsplaner, akta er vad kul vi ska ha :-)
 
Som sagt, halvt utslagen i soffan efter en dusch ska jag fila nötterna och slänga mig i kojan, fan vad trött jag är!
 
Fridens da! (sagt på den bredaste hälsingen ni kan föreställa er, bara för att jag är jag liksom) 
 
KRAM <3
 
 
#1 - - Maggan:

Maste alltid le nar jag laser dina inlagg, sarskilt slutklammen :-)

Svar: hahaha Maggan, du är väl van vid mina upptåg så mycket som vi hängt ihop under basketåren :-)
StrandDesign

#2 - - Madde:

Ja fasiken va skoj vi ska ha!!! Sitter på konf i Lund nu=SKITKONF....baah!
Jag vill ha ett pannband! 159 picks till dig ikväll :))

Älskar dig fina syster!


Svar: men du, klart att syster FÅR ett pannband, du är ju min levande reklamskylt, finns ingen som "säljer" min design så bra som du!
PUSSEN DA!
StrandDesign