Val nr 2

Publicerat i: Oktober 2012
Vaknade imorse kl 05.20 efter EN TIMMES sömn, i natt var tankarna helt igång på annat. Klev upp ur sängen och tänkte... nu har jag två val här:
 
1. Deppa ihop och hoppa i ån och bara flyta med
2. Tänka positivt och bara köra på utan att känna efter
 
Som sagt, jag valde nr 2 så jag ligger inte och flyter i ån även om jag fryser som om jag skulle ha gjort det hela dagen. Fan vad kall jag är, som en isbit. Det är väl sån jag är antar jag, tuta och kör tills det smäller, Oh god I´m not looking forward to the big crash!
 
Idag är det PW som gäller, utan bästa Helen som fick vabba istället. Det blir inget gym som planerat, energin räcker liksom inte till det... när jag kom till jobbet idag fick jag ett sorgligt besked, en kollega har gått bort :-( så dagen idag känns lite tung om jag uttrycker mig milt.
 
Nu är det jobb för fulla muggar och jag ska ner på stan för att få lite ärenden gjorda, det är fullt ös nu!
 
Lovar att återkomma med betydligt roligare inlägg lite senare ikväll...
 
Fridens!
 
Fan vad jag älskar Småstadsliv, det är sjukt bra och att jag dessutom är släkt med en av grabbarna är kanske inte så svårt att förstå :-) Exakt min humor, asflabbar tills jag börja stortjuta när de drar igång!!!