Idag har jag varit så trött... trött... trött och stirrig, gah! Fick ändå en del gjort men hela dagen har inneburit multitasking och aldrig mer extremt än nu på kvällen när jag sitter och bloggar, facebookar, följer DIFs förlust (skit), chattar med Amelia, kollar på Dallas och Grey´s. Damn I´m good blir summan på den prestationen. 
 
Nu till pojkarnas hemläxa! Jag blir sällan blyg... jag blir sällan tyst och jag blir ännu mer sällan chockad så extremt att jag golvas och bara vill gömma mig! Läs "50 nyanser av honom" och bokstavligt talat så kan jag säga att boken måste läsas med grymt självförtroende. Att sitta där i korridoren fullt med människor och bara sitta där och läsa för sig själv utan att glo misstänksamt runt sig och spana över axeln illröd i ansiktet av rädsla för att någon ska se vad man läser... shit, snacka om karta och kompass, LÄS grabbar! Sen det förstås, lite väl avancerat och too much for me men de bra bitarna är liksom awsome! Nu får man ladda upp med "50 nyanser av mörkt" och boosta på självkänslan och sätta sig på ett fik och läsa som om det vore vilken jävla inredningsbok som helst. No wonder att kvinnor kommer att prata i årtionde om boken!!!
 
 
Fattar inte vad som är fel på mig, är så sjukt trött att jag bara vill lägga mig på dagarna och nu vid tiotiden på kvällen är jag aspigg?! Imorgon är det fullt ös med möten och besök inbokade, förmiddagen ägnas åt mailhögen och hållbarhetsarbetet.
 
Idag trodde jag ärligt talat att jag skulle frysa ihjäl på jobbet, satt med ytterkläderna på mig och skaka som ett asplöv, fy vad kall jag har varit hela dagen, tur att duschen nyss värmde. Nu går jag runt här i strumpor (de som känner mig väl vet att strumpor är liksom inte vanligt på mig) och oversizetröja med mössa på huvudet, hahaha.. uggly!
 
Körde lite armhävningar här hemma och testade om jag var i form för att slå personligt rekord, LÄTT idag!
 
Gruvar inför imorgon då syster "vältränad" kommer att daska mig i röven på boxercisepasset imon, sen får jag väl köra med elitpaketet Amelia som trycker på bra och drar det bästa ur mig, heja oss, hohaaa!
 
KRAM från frusen isbit som ska krypa ner under täcket och läsa vidare nu, ska försöka att inte skrika rakt ut eller dö på kuppen!
 
 
#1 - - Annette:

Hahaha jag läser den nu o har bokat 2'an. Men blir nästan blyg o läsa den "asg". Ses imorgon. Kram

Svar: Kul att se dig idag, det är så himla härligt att träffa en sådan glad och pigg tjej som dig Nettan, Vi hörs i veckan... KRAM
StrandDesign

#2 - - Ids:

Åh, älskar den!Jag har också bokat den kommande boken. Tror jag har fått nästan varje kvinnlig anställd på coop forum att läsa den:-) och Danne frågade om han skulle få prestationsångest.Garv!

Svar: hahaha bra där, boken är GRYM och ALLA, precis ALLA män där ute gör sig själva en tjänst om de läser den :-)
StrandDesign

#3 - - Amelia:

Tjoho! Ikväll kör vi!!!!!!

Svar: Kan du ge dig på pudding!!!
StrandDesign