Ibland förstår jag mig inte på folk? Idag har jag haft på mina senapsgula pumps och ärligt talat vete tusan om jag vågar ha dem igen för vilka kommentarer folk fäller, de tänker inte ett dugg på att folk kan bli ledsen och ta illa vid sig.

Första gången jag såg dem var när Zlatans fru Helen Seger gick över en gräsplan i ett par sjukt snygga skor, då tänkte jag... JAG SKA HA DEM! nu har jag ett par gula och ett par svarta, mina homies Madde och Gluggas har dem oxå :-) olika färger så att vi kan låna och njuta av alla färger ihop, som en riktigt lycklig skofamilj. I mitt jobb är det viktigt att se representativ och fin ut, det innebär att jag anstränger mig för kundens skull, vilket jag gärna gör! Jag har lärt mig kuta i ett par sådan här skor om det behövs, jag sprang runt och bar på kartoner på 30 kg i dess idag, det är 12 cm klack och de sitter superskönt på foten med tanke på höjden!



fast visst blir man förvånad när halva världen har en miljard åsikter, visst är det trevligt med kommentarer som:

-fasen vilka snygga
-wow shyssta shoes osv.

Men mindre trevligt blir det när folk har åsikter som:
-de låter illa
-de ser obekväma ut
-herregud vilka skor
-Jaja sådana där skor skulle jag ALDRIG kunna gå i
-herregud vilka skor vad har du på dig osv.

Till er vill jag bara säga en sak, HÅLL KÄFTEN på er för fan och tänk er för en gång till innan ni säger högt vad ni tycker... Helt ärligt, tänk om jag gick runt och sa, herregud vilka fula birkenstocktofflor, de där skulle jag aldrig vilja hasa runt i, gud så stillöst, blekt och obekvämt osv...Tur att jag är så pass väluppfostrad att jag kan bita mig i tungan vissa situationer för gudarna ska veta att jag en dag inte kommer stå där snällt och hålla käften och lyssna på skiten.

Jag hade väl aldrig i världen satt på mig ett par skor jag fick halta runt i för tusan gubbar. Viktigare för mig är att den som går i skorna trivs och gillar sina skor, då tycker jag att man kan vara snygg i vilka skor som helst.

Till er som vänligt har kommenterat mina skor, tack för komplimangerna brudar! Gulligast idag var när en 5 åring på dagis (en pojke) sa:

-Men du, dina skor... är de bekväma att gå i?
-Ja det tycker jag nog att de är...
-Jag skulle nog dö om jag fick leka i dem där en dag

hahahaaaa... underbara barn!

Min dotter blir nog stylist eller fashonista en vacker dag för herregud vilka kombinationer hon skapar <3 se här bara



Änltigen är lekstugan klar och färdigmålad, se så fin den blev. Olivia ÄLSKAR att leka i sitt hus :-)



I söndags, dvs igår var det morsdag och jag fick en hälsning i tidning där det stod "grattis på morsdag, du är världens bästa mamma" med en bild på Olivia på sin förskola på väg på sin första officiella utflykt, det är kärlek det, tack mina älsklingar för att ni tänker på mig!

Hoppas att alla mammor hade en fin morsdag och trevlig vecka på er ochkom ihåg att ni är snygga i era high heels där ute!!

KRAM
#1 - - Ida:

Åh, sjukt snygga skor! Sånna är jag också ute efter! Ta klacken och stampa ner i fötterna på dom som yppar nånting negativt:)