Ja idag är det fredag och helgen som jag väntat på stundar... min bästa kompis ska ha sin 30 års fest och fan vad roligt vi ska ha imorgon, längtar!!!
Igår körde jag ett testpass på korpen, armar och mage och hör och häpna, jag som ofta känner frustration över att aldrig få träningsvärk i magen känner faktikst av magen idag, dock endast övre delen, men ändå! Jag känner mig sjukt nöjd över att ha åstadkommit det. Jag är stark i magen (ja även om den inte är platt) och kan köra planka, sit-ups och benlyft mfl hur länge som helst men det händer sällan något, igår kombinerade jag mage med armar och höll pulsen uppe och fixade det, nöjd!
Idag gäller det att fixa det sista inför Göteborg mån-ons nästa vecka... jag och Jenney (kollegan) inväntar roll-ups och sen är det bara att skicka dessa och våra nytryckta foldrar till storstaden (vill inte behöva släpa på tunga grejer i onödan).
Jag är så glad, syrran är på tjänsteresa i Umeå och gissa vad, hon har hittat en fuskpälskrage som jag vill ha, inte bara fanns det kragar i Umeå, de fanns på rean dessutom, wiihaaaa! Syrran är så snygg i den så om jag är hälften så pang i kragen så blir jag nöjd!
Ikväll blir det mys med familjen, längtar <3
Jag hoppas alla får en kanontrevlig helg och håller tummarna för vackert väder.
KRAM