Out-fit check, rödvin check, packat nya kläder tills imorgon med mannen check... Ja nu väntar vi på världens bästa farmor som passar Olivia åt oss när vi ska på Gluggens värstingfest i börshuset ikväll, temat är after-ski och som vi väntat på denna storkväll, nu smäller det!
Körde mitt box-pass med två tappra själar denna morgon, kanske att inte alla hajat till att lördagspassen dragit igång igen? Jag får verkligen hoppas att inte mina pass är för tråkiga för att inte fler ska dyka upp, svälj?! Idag körde vi underarbar, triceps och mage och de två som kom, BRA JOBBAT!!!
Nu ska jag fixa med maten innan farmor kommer, ha en fin helg för ikväll ska jag verkligen ha så roligt jag bara kan, åh vad jag längtar.
Jo en sak... igår fick jag veta något vädligt roligt och jag går omkring och ler bara jag tänker på deras lycka.... ett par där ute kommer till slutet av sommaren bli två mycket fina och bra föräldrar, grattis <3.
Nivea, zinkpasta och solbrillor på, nu kör vi!
KRAM