I onsdags var det inflyttningsfest hos Dennis och Madelené och vi hade jättetrevligt, tack söta ni!
 
Olivia sov hos bästa farmor som shoppat klänningar, pyamas och små söta trosor till lilla tjejen som övar sig för fullt utan blöja :-). Dock vaknade O 05.20 vilket är ytterst ovanligt nu för tiden, men även hemma imorse vaknade hon så tidigt, jag trodde först hon fått urinvägsinfektion då hon springer på toan tusen gånger om dagen och dessutom inte vill göra nr 2 men vi har lämnat prov till doktorn idag och inga bakterier där så jag vet inte vad som är felet, hon går med ena handen i byx/klänningvecket hela tiden så jag frågade om hon hade ont någonstans men näe säger hon. Mamma och pappa kände sig ändå orolig men nu har vi ju varit till doktorn och han sa att det var toppen med henne så jag hoppas att det ska gå över vad det än nu må vara. Hur som helst så gick vi till stan för att hämta hem Olivia och bilen då vi cyklade hem i ösregnet i onsdagskväll, men det var ändå mysigt... vi firade ju trots allt läderbröllop jag och maken <3.
 
 
Här kommer vi, mot Gävle :-)
 
Gårdagen ägnades åt att bara vara familj och vara glad över att skruttan var hemma igen, tänk hur mycket man längtar efter lilla O när hon bara varit borta ett par timmar, barn är livets glädje! Vi hann dock med att köpa en sulky på barnens hus för 1 295 kr, bra att ha med på resor och korta tripper, tar ingen plats alls i bilen i jämförelse med vangen. Den till vänster på bilden köpte vi :-)
 
 
Idag har Tomas Wängman och söta Albin och Agnes varit här hela dagen, så himla mysigt med ungarna som lekte, sprang runt och som dessutom kivades om bobycaren och speedstern, hahaha det dög inte med två bilar som man kunde samsas om utan båda skulle ha bägge samtidigt hur det nu skulle gå till?! När O somnade så somnade jag i solstolen så då låg jag, O och lilla Agnes och sov medan grabbarna badade i ån, hahaha så kan det gå! På eftermiddagen begav sig Wängmans hem för att laga middag och åka hem och leka (Albin fick lite hemlängtan) då stack vi iväg till stan och gullade en timme med söta Ella, jag tömde kattlådan och fyllde på mat och Danne lekte och myste med henne. O var överlycklig när vi sa att vi skulle hit imorgon och titta till katten igen. Cecilia tar kvällspassningen med katten så söta Ella går det ingen nöd på, hon har massor med bus och kel fastän att mamsen och pappsen är på the King i Göteborg. På väg hem från stan så drog vi till Stadium för att kolla in rean.
 
Mormor och morfar har varit här idag och kom med flera askar russin som Olivia älskar, de satt snällt på altanen och väntade på att vi skulle komma hem från shoppingturen. Här är det jag skördat på dagens rea:
 
Stövlar till alla stugturer, blått linne, träningsväska, hörlurar till träning, skor till O, Casallshorts, Race Marine kofta (jag har en marinblå redan som jag älskar) klänning att ha på stranden från Warp. Danne shoppade cykelbyxor som han ska ha under shortsen när han springer och två träningslinnen. Heja oss vad vi köttade på bra. Köper man 5 reavaror eller fler får man halva reapriset, kanon ju!
 
Vi bjussade mormor och morfar på lax och potatis och O var så lyckliga över besöket så hon satt mest och njöt i soffan med morfar som är stora favoriten!
 
Imorgon ska vi till mormor och morfars stuga och till stranden och se hur de har de, även om allt ska göras om är det kul att se vart de köpt stuga någonstans.
 
Hoppas ni haft en härlig dag i solen, KRAM