Åh vilken dag. Olivia vaknade redan kl 05.50 piggare än piggast var det bara att kliva upp, makens tur att få sovmorgon. Jag och Olivia satte oss vid köksbordet och käkade frukost med tända ljus och bara log mot varandra, hon kan få min själ att flyga... älskar detta fantasiskt vackra barn så mkt att jag spricker bara jag tänker på det!

Efter frullen tog vi fram papper, massor av papper och en hel låda med pennor och kritor, sen målade vi, hej och hå vad vi målade!!! Sen blev det lite mys framför tvn och en film tills det att pappa Daniel vaknade och joinade oss med sin frukost på sidan av.

Sen blev det dags för Olivia och Daniel att gå till Skomars för lite pulkaåkning och då passade jag på att storstäda hela huset, tvätt sängkläder och tvätta tvätten. Vid lunch kom det kalla och frusna tillbaka, då blev det spagetti och köttfärssås och besök av farfar.
Tiden flög iväg och klockan blev två och då kom Veronica förbi och hämtade mig, nu var det dags för andra åket i vinter... ska man fixa nio mil kanske man ska provåka laggen? Det blev skidåkning i solen i 1,5 tim, jag tog tid på 2,5 km och insåg att jag åkte på 12 min (inte så jag sprintade men jag gjorde det jag skulle i snabb men behaglig fart), då insåg jag! Herrejesus, det kommer ta tid innan jag når Mora, GARV!

Imorgon är det morgonmöte där vi får träffa Kajsa Ravin, ny kultur och fritidschef i Gävle. Har ju redan träffat henne och vet att hon är supertrevlig. Men imorgon blir den första oficiella träffen.

Hoppas er helg har varit toppen!

KRAM