svar...

Publicerat i: December 2012
Jag vet att ni är många med mig som håller tummarna över brevet... idag kom ett svar :-D
 
Carolina vill gärna säga ja men kan i dagsläget inte lämna besked då hon inte vet hur bokningarna ser ut men kommer att återkomma längre fram efter nyår. Har även gett henne min bloggadress så att hon fick se bilden av Freja. Jag, tillsammans med er fortsätter att hålla tummarna. Vi ska se till att släppa in allt ljus i kyrkan tillsammans. Freja berör, hon fyller en mening och skapar förändring och nya möjligheter... jag vill hedra det på bästa sätt, därför är jag engagerad. Jag har fått andra att donera pengar till organisationen för forskning inom SMA. Alla som kan, skänk en krona eller det du har möjlighet att avvara.
 
I mitt fönster lyser ett ljus, en vis kvinna sa till mig en gång. Tänd ett ljus i fönstret så att dina nära kan hitta hem... när det sen blir vår tur kommer de att tända ljuset för oss så att vi hittar tillbaka till dem. Så för att skapa lite manifestation till minnet av de vi älskar och har förlorat, tänd ett ljus du med. Hur trevligt vore det inte att på kvällspromenaden i decembernatten se hur många som har "dörren på glänt"?!
 
Ni är flera hundra som läser min blogg, snälla kommentera gärna här, det blir kaos på mitt facebook-konto och det hänger sig, underbart problem va?! :-) älskar er läsare och jag skriver till er, håll dialogen i liv här med mig.
 
Freja min kompis... nu hoppas vi lite till <3
 
KRAM
 
#1 - - Nettan:

Hej Rebban, jag har kommenterat till dig förrut om Freja det är så orättvisst. Det är en fruktansvärd sjukdom min kusin Linda hennes dotter Alice 9 månader har samma sjukdom. Hon har varit i kontakt med projektet Essence Vitae.
Dom har varit hem till dom och tagit helt underbara bilder på en glad Alice som hon är hels tiden. Dom har opererat in en knapp på magen för hon har svårt och äta. Se bif länk <3. Kram på Er!
http://essencevitae.com/alice/?fb_action_ids=4460994396617&fb_action_types=og.likes&fb_source=timeline_og&action_object_map=%7B%224460994396617%22%3A311963228917179%7D&action_type_map=%7B%224460994396617%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=[]

Svar: Nettan, Alice och Freja har lärt oss att fånga nuet, den här stunden vi lever i just nu. Tack för värmen och omtanken. Bra att alla läsarna få höra berättelsen om Alice och ta del av Essence Vitae projektet. Heja kampen mot SMA, tillsammans kan vi hjälpa forskare och läkare att få reda på mer om sjukdomen. Så underbart att läsa det dom skriver om att Alice var läraren och föräldrarna eleverna, precis så har Freja berört mig! Jag är en bättre mamma, en bättre Rebecca och framför allt en bättre människa sedan jag lärde känna Freja. Jag stannar upp här och nu och fångar stunden... det minsta är att jag kan pay it forward.
KRAM och tack <3
StrandDesign