Jaha, igår när vi var på Martin och Erics fotbollsträning för att kolla på så tyckte vi att Olivia blev lite blank på ögonen, lite snorig och kändes varm så vi åkte hem när det var 15 min kvar och gav stumpan lite välling och alvedon, sen sov hon bra hela natten förutom att hon vaknade kl 03 och skrek KISS, hon var kissnödig och ville gå på toan, sagt och gjort, pappa Daniel hjälpte lillgangstern på tjottaheiti och sen gick hon bara och lade sig igen, pang så sov hon till kl 06.40 och jag var så trött när hon väckte mig... jag tänkte, tja vi blir väl hemma idag så jag ringde både jobb och dagis och anmälde vab.
 
Nu när halva dagen har gått inser jag att ungen är hur pigg som helst, ingen feber och fullt ös så det får nog bli dagis ändå imorgon :-).
 
Själv ska jag på säljmöte med kongresshusgruppen Stora Möten, vi håller våra möten i Stockholm och så även imorgon. 
 
Inför resan har jag börjat tvätta, stryka och packa lite smått, går ju utmärkt nu när man ändå inte använder sina sommarkläder här hemma, skönt att slippa stressa i veckan.
 
Idag har vi varit på Toys´rús och shoppad Barbiedocka "fashionista", målarbok "hello kitty", Hannah Montana utklädningskläder, pennor och annat joks. Kan vara bra med lite roliga och lätta leksaker att ta med sig på semestern. Nu sover lillskruttan och jag har dammsugit huset och ska sätta mig på röven en stund.
 
Så skönt med vilodag och inte träna, precis vad jag och kroppen behöver! Jag har käkat 4 mackor idag och det var så jävla gott! Tänk er en limpmacka med pangmycket smör, tackar! 2 till frulle och 2 till lunchen, skratt!
 
Hoppas att ni är pigga och har det bra, hösten är här nu...
 
Bilder från gårdagen på våra fina barn som vi har i familjen <3 vi är ju en sån där modern familj, flera ungar och bonusbarn och bonusföräldrar hit och dit :-) underbart!
 
 Erca i action
Lilla O i Ercas fotbollströja som hon promt skulle ha på sig!
Madde åkte och köpte chokladboll och festis till fikasugna barn <3 
KRAM