Raggmunk med fläsk så klart! Jepp, jag, Becker och Christer lunchade på Gourmet BLÅ och givetvis en dag som denna när jag glömt min mat hemma så frestas det med husmanskost av högsta rang (iaf om ni frågar mig), världens godaste mat... lalallaaaaaaaaaa RAGGMUNK! Snacka om tajming, man tackar!
 
Denna morgon invigdes med friskvård och givetvis kördes det hårt under ledning av fröken Mauritzon som är sjukligt stark, som en OXE! Jaha, här går man på rutin tänkte jag och bet ihop ;-). Ryggen fick en omgång av följande:
 
Markisar vad annars?! 80 kg 10x3
Latsdrag 35 kg 10x3
Rodd 35 kg 10x3
Cable cross med plattremmar 35 kg 10x3
Hantelrodd 20 kg 10x3 (OBS här brukar jag ha 15,5 kg men starke Adolf, läs Amelia, halade fram ett par tjugor, åter igen bet jag ihop och litade på gammal rutin, tack för peppet bästa A!)
Mage, hjulet som för övrigt oxen körde på tårna WOW här ska övas! 20x3 och det kändes för gamla tanten!
 
Man kan alltså lätt konstatera att jag fick smisk i baken och en rejäl runda på dagens ryggpass, så himla roligt att få köra med Amelia, TACK du är galet stark och superrolig att köra med!
 
Här kommer en formcheckbild på ryggtavlan, obs, skåran har blivit djupare men vart fan e alla muskler?!
 
 
Nu sitter jag på kontoret och äter nötter och dricker te, lunchen har gått mot sitt slut och jag ska jobba på i vanlig ordning igen..
 
KRAM och hoppas att ni oxå fick raggmunk idag för det var GRYMT!
#1 - - Amelia:

Du var grym idag! Tack för bra pepp och för bra tips! Impad att du höjde vikterna och bet ihop! Super strong! Kram

Svar: Tack fina du, jag fick ju ta i men det gick ju :-) tack vare dig! Nu ser jag fram emot nästa A-pass, ska bli kul!!! KRAM
StrandDesign