HÖP

Publicerat i: Oktober 2011
Ja precis, Högskoleprovet som jag utsätter mig för 2 ggr/år, ja inte som skrivande utan som provledare. Som vanligt har jag den störta salen av dem alla, 141 skrivande och full rulle.

Jag har feber och känner mig hängig men vad gör det när världens bästa Majsan och Gluggen joinar mig, you rock girls! Jag ska uppmuntra Maja att göra coola innetofflor som är handvirkade med en cool logga (typ Odd Molly), mitt förslag är "Majas Element", de kommer att sälja som smör och nomineras till årets julklapp! Ni förstår, Maja virkar egna tofflor, duktig tjej!
Försökte muntra upp alla skrivandes i Gävles skrivsal idag, bra jobbat som höll ut en hel lördag!
Men framför allt bra jobbat av världens bästa syster som chefar på bra och Helen Strömberg som är syrrans kollega. Tur Gävleborg har er! Och TACK till farmor och farfar som tagit så väl hand om vår dyrbara skatt Olivia idag medan jag och Daniel har slavat för syster och Helen, tack!
Nu sitter jag här framför tvn och glor på så mkt bättre, härliga tider! Synd att rethosta, feber och huvudvärk distraherar mig, urk!
Nu ska jag krypa ner under täcket och bara njuta av programmet och försöka sova sen.
Roger in, Roger ut!
#1 - - Marie:

Tack själv! Jag behövde alla skratt jag fick igår :) Och det där med sockorna vore ju inte så tokigt.. Jag önskar att jag hade tiden! En business sådär på sidan av skulle nog gå att få ihop, lägg gärna in en beställning så får vi se vad jag kan göra! :)

Och vilken söt dotter ni har, hon ser verkligen lillgammal ut på den här bilden!

Tack för igår! Kram!

#2 - - Stranddesign:

Ja men visst hade vi väl det trevligt som vanligt då vi ses :o). Ja skicka en bild så ska jag lansera den nya innesockan som kan beställas för den ringa summan av en femhunka, coolt som få!



Pössen!