Vilken mässa, vilken puls, stort så det är obeskrivligt och bra!

Jag och Jenney går vilse och förlorar oss i att gå och läsa och spana in allt som händer runt omkring. Att gå vilse i en mässhall trodde jag var omöjligt men inte då, inte när mässhallen är gigantisk! De har till och med Massage Event, för er som inte är vana mässbesökare kan jag tala om att det är folk som ger fot- och nackmassage gratis till alla besökare, inte en två minutare här inte, utan en ordentligt massage på en kvart. Gissa om det är vansinnigt skönt för trötta mässfötter och ryggar som suttit på seminarium. Kan ärligt erkänna att dagens seminarium inte var inriktat för vår verksamhet utan mer för PCOs och CVBs. Men imorgon blir det fullspäckat med seminarium vilket är bra för vi har verkligen haft tid att besöka mässan och alla utställare. Man blir stolt när man ser Visit Swedens monter där vi träffade kollegor från Malmö, Götebort, Stockholm och Linköping, heja er! Vi fick även träffa ICCAs representanter och andra länders motsvarigheter till oss.

Imorgon kommer vi ha siktet inställt på MPIs monter, det är nåt att se fram emot samt att det är tre seminarium om hållbart samhälle, som ett led i utvecklingen mot en ISO14001 och en miljöcertifiering kommer det att bli lite kött på benen.

Bilderna nedan är från en toppendag med bästa teamet, man tackarrrrrrrr!

Jenney, Bettan och jag



Oj då åt man ett gäng sniglar och lite musslor, snälla nån vad tapas är grymt gott!!!

 


Tove, Jenney och Maria (Tove turistchef Gävle Kommun, Jenney Key Account Gävle Konserthus och Maria på Wallners Buss)



Micke, jag och Peter... här har jag trevligt med Clarion Winns VD Micke och Läkerol Arenas eventchef Peter, god middag med (ja jag vet inte, vi åt konstant i två timmar) tapas på restaurang Paza del Peps (ingen skylt eller nåt vid restaurangen, man gick in i ett "hål/korridor" så kom man rakt in i köket och sen restaurangens matsal). Det bästa jag någonsin ätit. Först champagne och sen förrätt och vitt vin och sen tapas tapas tapas tapas och fisk och efterrätter och konjak i en uppsjö. Så himla trevligt hade vi!
Vi gick förbi en liten saluhallsmarknad på vägen hem, kolla vad serranoskinka!!!

Jag och Jenney i Visit Swedens monter, så fin! Svenskt tenn som gjort tyget!

 







Ja det här kan man kalla mässervice, fotmassage för trötta fötter!



Fru Kallojärvi kan varmt rekommendera nackmassagen :o)

Ja ni gott folk, det var allt från Barcelona idag. OBS jag är inte dyngrak men jag vet inte hur jag kan rotera bilderna så jag lägger ut dem och ser till att fixa det i efterhand istället :-)

Gracias!